kilka zdjęć po latach...

A oto kilka fotek z dnia dzisiejszego. :)






Zabawa aparatem może dać na prawdę dobre rezultaty. :) Tryb M i wystarczy się chwilkę pobawić. Ustawić przesłonę, ręcznie iso i czas otwarcia migawki i efekty są. Ze 140zdjęć wybrałem te które mi najbardziej do gustu przypadły i z których jestem dumny. Nieźle co? Jak na pierwszy w sumie raz po kilku latach uważam, że nie wyszło źle. Dużo technicznych niedociągnięć, ale nie ma co się poddawać. Z zesją na sesję będzie lepiej. Aż zamiast 8/140zdjęć będę mógł sie pochwalić np 1/3 z perfekcyjnych zdjęć. A to już dużo. Na razie uważam, że jest... średnio. Jutro przychodzi mój nowy aparat. Dużo zabawy, dużo zdjęć i będzie świetnie. Jestem dobrej myśli...

Popularne posty z tego bloga

Mir 1b 37mm f2,8

Jupiter 37A

Porst Weitwinkel 35mm f2,8