miesiąc foto czas zacząć.



Moja małżonka rzuciła mi wyzwanie - przez cały grudzień codziennie co najmniej jedno zdjęcie na blogu. O ile zdjęcia robić lubię o tyle jest to bardzo duże wyzwanie, że nie mam gdzie ich robić. Z domu do pracy droga krótka i chyba cyknąłem już wszystko co cyknąć miałem. Każdy budynek, każda uliczkę, a czasem myślę że miałbym chyba sfotografowane wszystkie samochody jeżdżące regularnie tymi drogami. Zadanie utrudnia dodatkowo fakt, że do pracy wychodzę w środku nocy, a prace kończę gdy na dworze już ciemno. Na szczęście temat zdjęć nie jest dowolny. Mogę więc cykać na dworze, w domu w pracy... Jest więc szansa że codziennie będzie nowe zdjęcie i nowy wpis na blogu, czego sobie i wszystkim czytelnikom serdecznie współczuję. 





Popularne posty z tego bloga

Mir 1b 37mm f2,8

Jupiter 37A

Porst Weitwinkel 35mm f2,8