głupia zbrodnia na sobie

Taki obrazek zobaczyłem dzisiaj w swoich snach i postanowiłem go sfotografować. Trochę dziwny sen, ale nic sie nie wydarzyło. Nie pamiętam jak się skończył. Tak czy siak nie był to koszmar. Kiedyś taki byłem. Zabijałem w sobie wszystko co się dało. Teraz wiem, że była to tylko głupia zbrodnia na sobie, ale wtedy był to mój sposób na przetrwanie. Cóż, czasem jeszcze do tego wracam. Doświadczenie nauczyło mnie jak zabić w sobie uczucia. Teraz ograniczam się do ich usypiania. Po to, aby nie trzeba było ich uczyć się od nowa. Wystarczy je po prostu obudzić, lub poczekać jak obudzą się same. Mam nadzieję, że już nie będę musiał zabijać siebie, aby przeżyć. Tamte czasy minęły bezpowrotnie. Nie mam zamiaru tam wracać. Żyję na świecie zaledwie 8-9 lat. Dużo sie jeszcze musze nauczyć, dużo juz umiem. Tego się trzymam. 

 

Popularne posty z tego bloga

Mir 1b 37mm f2,8

Jupiter 37A

Porst Weitwinkel 35mm f2,8