Projekt studio cz1

Oj dawno mnie tu nie było. Mega dawno. Jednak sporo zmian się w życiu przez ten czas zrobiło. M.in. zmiana miejsca zamieszkania. Jesteśmy obecnie w trakcie przeprowadzki. Trochę się w życiu pokopało i trzeba wrócić na stare miejsce - do Łasku. Ale ja dzisiaj nie o tym.
Widzicie to na obrazku powyżej? To planuję przerobić na swoje własne studio fotograficzne. Zawsze chciałem mieć, to takie moje prywatne marzenie - własne studio fotograficzne. :) Obecnie budyneczek służy za taką bardziej ogarniętą komórkę. Jest tam wszystko, składowisko materiałów potrzebnych i niepotrzebnych. Wcześniej służyło jako warsztat, gdzie miałem swoje miejsce do jakich drobnych prac, a żona do tworzenia swoich wyrobów. Ale potem przeprowadzka do Łodzi i zaczęło się tam składać wszystko. Postanowiłem wykorzystać w sumie nieużytek i przystosować go do stworzenia własnego miejsca - studia fotograficznego.

Jak widać w środku obecnie jest wszystko. I to wszystko będzie musiało stamtąd wyjechać. Budynek musi opustoszeć. Da się to zrobić mniejsszym lub większym nakładem sił. Potem pozostanie przystosowania - zrobienie podłogi, tzn ta która jest jest ok, ale trzebaby jakieś linoleum na to położyć. Dalej pomalowanie w bardziej neutralne kolory. Sufit może zostać taki jaki jest, ale na pewno zniknie górna lampka. Może jakieś niewielkie po bokach się zrobi. Kto wie, czy nie trzeba będzie zrobić jednej ściany, bo ta która jest, prawdopodobnie jest z desek. Pomyśleć coś o ogrzewaniu trzeba i na koniec zakupienie wyposażenia. Na tylnej ścianie zawiśnie tło fotograficzne - nie wiem jeszcze czy przyczepię je do sufitu, czy po prostu postawie dwa stajoki, aby zawsze można było je zmienić. Druga opcja bardziej mi się podoba. Po bokach staną lampy błyskowe i jedna lub dwie lampy ruchome (przenośne). Będzie też miejsce na własne biureczko z laptopem i i jakieś miejsce na schowanie wszystkich modyfikatorów. 16m2 więc może będzie trochę ciasno, ale jakoś to się wszystko da upchnąć. 
Dużo pracy przede mną. Bardzo dużo. Ale powoli będę działać. Może na przyszłe wakacje uda się to uruchomić. :) A i docelowo może w końcu zacznie się trochę ambitniej działać. :)
Trzymajcie kciuki za powodzenie. Będę wstawiać wpisy jak idą pracę. :)

Popularne posty z tego bloga

Mir 1b 37mm f2,8

Jupiter 37A

Porst Weitwinkel 35mm f2,8